0

BOU AL HABLA XXIII

Posted by Pablo on 20:01
Iep!!!Com ahureu pogut vore ja torno a esta asi actulitzant perque no o fa ningu.
Vdc no a canviat molt pero natros si i molt, de passa els estius fent malesesa a, acaba en la plaça o en el corralet com a gossos vagos que el unic que te ganes de fer projectes som Marc i jo pero que a l'hora de di "anem a felo" nomes m'also jo.
Aquesta semana va ser molt especial ja que ens var decidir a ser productors de que tristeza de vida amb la tempora de tres capituls i de el ultimo superviviente.Marc era el Jarbo i jo El Boseja la zanasku, zasku o nazasku que es com li dia jo el Boseja perque cada vegada me o inventava de una forma no era ningu, nomes era imaginacio, i el Xerri que va apareicer al ultim capitul de la tempora pero que va ser el millor, amb el protagonista de Manolo, un vianant que passava pel carrer i que va apareixer als braços de Jarbo amb un herror de poder.
Finalment mos en tret el bono de la pisina que com ja se vora mes avant mos tirarem el 100 dies que mes o menos te el estiu alli, en aquella bassa om no fa ni tres mesos erem deboradors de ranes, taurons i tot tipo de animal salvatge que iavia pa i.
Este any sera un any de suimingpul!!!!
A no ens podiem olvidar de que el primer ultracanes en trauser el jornal sera Victor nomes ere pa que u sapiereu.
Ale adeu i actualitceu
PD:ESPAÑA VA GUANYARRR!!!!!!!
PD2:SE MAN FICAT ELS PEUS MORENOS NOMES ME FALTA LA PLANTA!!!
Com diria jo que diu Gerard que diu Marc junior au!!!


!!!!!!!!!!!!! EL PLAGIO SE PAGA ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Copyright © 2009 UltraCanes