0

BOU AL HABLA XX

Posted by Pablo on 19:39

Hola els meus voguts seguidors fea ya temps que no actualitzava i em vaig donar conte que aço necessitava algo de alegria i per açó estic jo hui asi.
Com ja sabeu, o tendrieu que sabe Vilar de Canes o ''vdc'' ya te camp de futbol 11 construit per el ultracanes o els ''uc'',i despus tambe te un excellent camp de basket amb una cistella de 2,80 d'altura amb una excelent red de poliuretano del bo, on el altre dia sincerament Ricky el Rubio va fer unes canastes amb mi.Tambe tenim un altre ultracanes Dennis un excelent jugador y gran amic per a tots ,excepte el cosi de Lluis CarleS que per cert no le em vist ni un pel.Como no la roteiro de Raul portava molt de temps aguantan en nator pero el passat fin de semana a les 7'30 de la vespra va tindre un percance i es va anar al cel(bueno al cel, cel no a la teula de Marisa) pero aiso no te importancia ,perque jo li vaig dona una altra (que per cert va vindre de una altra teula pero que no se pot dir el nom de amo real)percert jo no la vaig encala pero jo soc molt bona persona i li en vaig dona una.Dons zanjat el tema recordeu el plagio se paga.
PD:al final vaig guanyar a Ricky el Rubio
PD de la PD:Viva espanya ,viva el rey ,viva bou y la ley
PD de la PD de la PD:BUENAS NOCHES,BONA NIT. GOOD NIGHT Y FIGHT TAMBIEN

Copyright © 2009 UltraCanes