5

Bou al habla XVIII

Posted by Pablo on 20:53
Bueno ante las ultimas conversas hechas con Marc Peraire Miralles eran que per que no fea Bou al habla, aleshores vaig fer la promesa de fer Bou al habla hasta que vos farteu.
Aço te que se algo serio i de confiansa. I jo tinc que se el prime en demostralo.
Segurament ja haureu fet examens de preavaluacio i jo que soc sincer no ma caigut cap.
Jo se que tots direu "a mi tampoc" pero jo se que segur qe dieu mentires i a mi no me intenteu enganya (eeeeeh!).
Aço tame va per a pulo que no me vols dir qui eres, pero jo ja ho se i com ai dit que ña que se de confiansa i sincer, i pulo no es ni de confiansa ni sincer aleshores ja no eres ultracanes i no pots entrat en ultracanes.
Ja fa un rastre de dies que no pujo a VDC pero estic segur que les coses no auran canviat.
Raul continuara igual de majo.
Marc amb les seues cames sangrentes.
Marc en la luna...
Gerard tiranse en paracaigudes
Victor amb el Quijote que per cert si las acabat enviam un ejemplar a :
C./A mi casa
Nº el de mi casa
i la puerta, logicament, la de mi casa.
I si puede ser firmado con tu nombre.
Estic a escomenssan a estima el ping pong pero bueno men tinc que anar a sopar.
Si o mires a les dos a dina i si o mires a les sis a brena.
Bueno dew.
PD: man caigut 4
PD2: pulo es broma no plores
PD3: joder manolito porque te fuisteeeeee!!!!! (el autor llora)
the end

5 Comments


ia l'he acabat, teu enviare a la direccio exacta qe m'has dit


Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
tu puta madre qe dice q says:

eei q hui pujooooooo


a tra el rata (adrian) vullc vore com s'aufege

Copyright © 2009 UltraCanes