4

Os parle Sales II

Posted by Marc Sales on 16:43
Hola de nou.
Sóc Sales. Vos en recordeu de mi? Com podeu vore hi han nous membres.
Este estiu no he escrit molt perquè men vaig anar a un campus que hi ha a Morella de futbol. El campus va durar una setmana (de diumege a diumenge) i el dilluns me'n vaig anar de creuer. Vaig anar a València, a València vaig embarcar i me'n vaig anar a Niza. De Niza, en autobús, me'n vaig anar a Mónaco i de Mónaco vam agafar el vaixell fins a Livorno, de Livorno en autobús me'n vaig anar a Florencia i de Florencia a Pisa ens van tornar a Livorno i vam anar al port de Chivitabechia i després vam agafar l'autobús fins a Roma. A Roma vam anar al Vaticà a veure les escultures de Roma. Després, a Cerdenya i per últim a Menorca i vam tornar a València.
AuuuuuuuuuuuuuU!

4 Comments


depriment.....


Ahí a presumir del viatge, Marc xD


espectacular, que emoció, se me cauen les llagrimes!


menuda merda
dew

Copyright © 2009 UltraCanes